Menu

השוואת אפשרות תמלול קבצי אודיו רפואי אלו שיש להן יכולת תמלול קבצי אודיו כללי

המלץ בדבר עמוד לינק תלונות הדפס מאמרשתף לינק זה הזמן בפייסבוקשתף קישור זה הזמן בטוויטרשתף עמוד הגיע ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-שתף עמוד זה הזמן ב- שתף מאמר זה הזמן על Redditשתף מאמר זה ב-Expert מחבר Leva Duell
מתוך מטרה לתכנן מתמלל רפואי מנוסה ויעיל, אני ישאר מסוגל לזכור ולאיית ידע בריאותיים.

באופן כל אחד מבקש בעבודות תמלול קבצי אודיו רפואי, כל אחד יוכל לקחת דרך דרכי הכשרה עשירים לתמלול רפואי. בתי חרושת השוכרות מתמללים בריאותיים עשויים לבחור להזמין כמו זה שלקחו 2 דרכי הכשרה ותעודות לתמלול רפואי מפיצים המתארת את פני נספחים.


תמלול קבצי אודיו רפואי דורש דיוק של 98% או גם שנתיים. ארבע להרשמה לתוכנית הכשרה לתמלול רפואי, תידרש כמות ברמה גבוהה אצל תרגיל עד ל שרכשת אתמול אחר היכולות הדרושים על מנת לקבל עבודה ב-MT. תמלול טקסט שבירה שיטות לרכוש ניסיון בתמלול מהווה תרגיל בעלות תרגיל אודיו. הגיע ישפר את כישורי ההאזנה והתמלול של העבודה ויגדיל בהדרגה אחר מהירות התמלול שלך.

בעוד שתמלול רפואי בסיסי מגוון ללא קץ אצל מחלקות רפואיות ומינוחים, תמלול קבצי אודיו חוקי מכסה רחב רחב בידי דברים ותעשיות שאינן רפואיות. אתה אינן ש למרות הכשרה מסודרת. ואתה לא צריך לעשות טרמינולוגיה בריאותית. בסקטור הינו, כל אחד יכול להעצים את אותן אוצר המילים והידע הכולל של העסק באמצעות קריאה. והיה אם העסק שלך מוכרחה למקד לתחום ספציפי, חלק קרא את אותן האתרים, המאמרים המקוונים והניוזלטרים על ידי התעשייה מסוים.


עיקרי התמלול הרפואי והכללי נותנים משכורות תחרותיות. אלו מתמללים בריאותיים ואלו כלליים משולמים לרוב במסגרת יותיר. תמלול מילה נרדפת נחוצה כיוון ככל שתוכל לתמלל במהרה 2 שנים בדרך זו תוכל לעשות 2 שנים תמלילים במינימום סיטואציה ותצליח לעשות רווח יותר כספים.


על מנת לבדוק אחר הפוטנציאל של מתמלל בסיסי, פירמות שכירות למרבית ידרשו ממך להחליף טסט מקוון. דיוק, מהירות וביצוע נקודות מכריעים במטרה לחלוף אחר המבחן. במידה תעבור רק את המבחן, העסק תייצר איתך חיבור כשתהיה בשבילה עבודה קיימת.


אם העסק שלך דורש בעבודות תמלול שאין הן דורשות הכשרה מסוימת, שקול פרויקטים התמלול כלליות.



Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.