Menu

התמלול דיגיטלי: הקלטה דיגיטליות משתלטות המתארת את שיחות אנלוגיות

המלץ המתארת את מאמר לינק תלונות הדפס מאמרשתף עמוד זה בפייסבוקשתף מאמר זה הזמן בטוויטרשתף לינק זה הזמן ב-Linkedinשתף לינק זה הזמן ב-שתף קישור זה הזמן ב- שתף עמוד זה הזמן ב-Redditשתף לינק זה הזמן ב-

התקדמות השיטה גרמה לתופעה זו שחומרי הקלטות בפורמט ישן ובינהם קלטות קלטות וקלטות VHS מגיעים מפנים רק את מקומם לפורמטים טריים דוגמת MP3 ו-DVD. תמלול מערב בהמרת קבצי אודיו מסוג זה לכתב. למרבית העמוד דיגיטלית כוללת הקלטה ועריכה בקרב המילה המצויינת בפורמט אודיו דיגיטלי, ולאחר מכן תעתיק היא לטקסט. והיה אם קבצי האודיו גדולים, הם מוקצים ליותר מתמלל כזה כדי להבטיח אספקה ​​בזמן במקביל ל שימת לב לרמת.



עריכת התמלול דיגיטליים אינן מוגבלים להקלטות אודיו סולו. הגיע עלול להרכיב ראיונות, הקלטה סרטוני וידאו, מפגשים בכיתה, הרצאות, פגישות עסקיות, נאומים שניתנו במסיבות וסמינרים, סרטוני וידאו אקדמיים, סרטוני מנגינה, קלטות מעקב, הקלטות על ידי סדרות טלוויזיה וסרטוני שיעור טכניים, אם להגיד שתי. מדגמים אלו מתברר שכן התמלול אלקטרוניקה לא מוגבל פשוט להקלטות אודיו או גם קול, גם סרטונים גורמים רכיב מהותי בתמלול הגיע. עסקים שמסוגלות למכור את כל הסולם של שירותי תמלול קבצי אודיו אודיו ווידאו מושם יתרון המתארת את פני העסקים. בשירותים אלו מדדי נוי כוללים וכדלקמן העברת קובץ האודיו או אולי הווידאו לפורמט התואם המתאים. לדוגמה: העברה של קבצי אודיו תמלול אקדמי דוגמת WAV ו-MP3.

ברוב המקרים מפעלים תמלול קבצי אודיו אלקטרוני מידע בשלוש פרסום הכוללות יישום תמלול קבצי אודיו וידאו בפורמט 3gp, avi, divx, flv, mpeg2, mpeg4, mov, swf, vid ו-wmv. קובצי אודיו הינם WAV, MP3, WMA ו-DSS. חלק מהחברות מציעות והן שירותי תמלול סוגים של דיסקים בהם המדיה האנלוגית כמו קלטת מומרת לפורמט אלקטרוניקה. תמלול tv אפקטיבי באופן יחסי מזמן התמודדות בעלויות קבצי אודיו גדולים שהמזוזה בזמן ההמרה הינם דחוסים ותופסים בזול שטח שטח בדיסק הזיכרון. MP3 למשל הפך לפורמט נפוץ לאחסון קובץ אודיו על כן ברוב החברות הנוספים נותנות תמלול MP3 שבו ניתן להמיר את אותו הדיבור המוקלט ב-MP3 לטקסט.

פשוט יותר לתמלל אודיו מוקלט בפורמט MP3 בזכות נוי השמע הגבוהה וקלות המרה של הקבצים. כאלו המשתמשים במקליטי קול דיגיטליים נשמרים את אותם קובץ הקול שלהם בפורמט Mp3. היא מטרת ה למטרה זו שתעתוק דיגיטלי מהווה שם טוב נרדף לתמלול Mp3. תצליחו להעביר מסר באמצעות בקלות קובצי MP3 ברשת, בשטח שליחים ידנית כמו במקרה של קלטות אודיו. יהיה בידכם להעתיק קבצי MP3 נוספים ולאחסן כש במיקום אחר כדי למנוע עיתים אצל אובדן. כעבור תמלול קבצי אודיו קובץ MP3, התמלילים מועברים לרוב בידי לינק הורדה ידידותי ללקוח.








Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.