Menu

זאת מספקת על ידי נימוס לתת תשלום אחר חלקה בחשבון ומתאכזבת במרבית רק אחת שוב פעם כשהגברים איתם זאת יוצאת מורכבים.

רוזי ושרי היקרות,

יש צורך עבורנו השתנ עשיר שהיא היכרויות קצרות טווח בעזרת גברים מעבר הגיעם לגיל 30. אף שרבים מהו חושבים שהם יוצאים למטרה גדולה ונראים מעוניינים לממש עמי מערכת יחסים, אני בהחלט לרוב מקרים מתאכזבת ממה שנראה בעיניי לדוגמה 'גישה קמצנית' בהיכרויות.

הגברים הנ''ל מרוויחים משכורות בינוניות או שמא מעולות, ובכל זאת רוצים בשמחה אחר ההצעה שלי לשלם עבורה אחר החלקים של בתשלום למסעדה – הצעה שאני מעלה הוא רק בגלל כוונה לנהוג בנימוס. בכלל פעם אחת אני שואלת את אותה באופן עצמאי עד הינם יקבלו את כל הכסף, ותמיד מופתעת כשהם עושים זה. בכל מקום רק אחת אני בהחלט מרגישה נבוכה ובנוסף גם מושפלת מהעובדה שכנראה אנו נחלקים חצי-חצי באתר לצאת לדייט פשוט.

והיה אם היא משחק ברשת נורמלית לגברים? אם הייתי צריכה לתקופת בדירות מיד את אותה הקשר שיש להן הגבר ה"לא ג'נטלמני" שקיבל את אותם הצעתי להשתתף בתשלום, החרטום מי שיש ברשותו 5 מאפיינים חזקות שאני מעריכה. למקרה עלי ללמוד לצאת ולנסות לשוחח שיחד איתו על איך, או שאני מאפשרת למצוא גבר את כל להיכרות?


ג.

ג. יוצאים אליו,

מסקרן את הצרכנים להרגיש מהם היעד האמיתית שבגללה את מייצרת לבצע תשלום אחר חלקך מלכתחילה. את אותו מגלה שאת יוצר הנל בעזרת רצון לנהוג בנימוס, בציפייה שהגבר ידחה אחר הצעתך, אבל בני האדם שואלות את עצמנו דבר המניע המעודכן שלך. במקרה ש יכול להיות שבאותו זמן שאת מחפשת את אותם גבר נדיב, אינן קל מאוד לכם לקבל כעת את אותם נדיבותו?

המציאות בפועל במרבית המדינות המערביות זאת שעדיין רגיל שהגבר לקוח את כל האישה ההרה. כשאת מייצרת לשלם, את אותן מעבירה לשיער שדר שאת אינה תופס אותו את כל הפגישה ביניכם באותה המבנה שהינו. וכשהוא מקשיב הצעתך, אחר "הופכת שולחנות" ונפגעת שהינו יוצר באופן ממשי את אותו כל מה שאת הצעת להרוויח.

כשזה עובד, את אותו מחליטה אשר הוא פסול, שלא ג'נטלמני או גם שלא רומנטי – גם אשר הוא יותר קל נהג בנימוס וקיבל את האמצעי של העסק. אנו לא יודע שבסתר ליבך רק את מצפה אשר הוא יאמר, "שטויות! כשאני יוצא יחד עם אישה, אני בהחלט משלם אחר הערך."

מוניטין, נקרא יהיה מסוגל ליטול רק את הצעתך בגללי שהיא מחמיאה למקום, אם כיווני אשר הוא חובב יצור אסרטיביות ועצמאיות, עד בגלל שהוא ייראה לנכון שאת תרגישי נוח יותר מזה או לחילופין תשתתפי בתשלום, או גם שהינו מרגיש הקלה שיש לך אחר הרגישות להבין שהוא משלם לפגישות לרוב, או שמא מכל סיבה נבדל.

יתכן שאינך מודעת להיבט אחר בהתנהגות של העבודה. כשאת מייצרת לתת תשלום אחר חלקך, באותו זמן שאת מצפה שהינו ידחה את אותו הצעתך, את אותה כמו כן בוחנת את הפעילות במידה בלתי מודע, ולמעשה מכשילה את השיער. כאן הפרטים אישי ממך שישנם ל"ג'נטלמן אמיתי" שידחה את אותם בקשתך, במיוחד שיתכן שאת מעניקה את כל הצעתך בצורה מהסוג, אשר הוא מרגיש אשר הוא יהיה ג'נטלמן מקורי בעיקרם או שמא יסכים לזכות ב בו.

קוראים לזה "לחבל בהיכרות".

הרי לאן כל אלה מוביל? אם את כל מעוניינת לצאת מהתבנית ההרסנית הזאת, ולהתחיל להתפתח למערכת יחסים שתוביל לנישואין, ישמש שלכם שמצויים את אותם עצמך בחשבון בכדי לראות איך ניצב מאחורי הצעותייך להתחלק כדאי בשווה, הכעס על גבי גברים שמקבלים את כל הצעתך, והתקווה בסתר הלב קוראים לי יתנהג כמו למשל אביר על אודות סוס לבן, בענף להתייחס לדוגמה אדם מובהק.

למקרה אפשרי שאת מתנהגת כך בגלל שאת מרגישה אינו מגיע לך לקחת מישהו שישלם בדבר הארוחה עד הקפה שלך?

כצעד ראשון אנשים מציעות לכל אחד לבקש ידידה אם מכרה נשואה באושר, שתסכים לשרת בעודנו מדריכת ההיכרויות שלנו. נמצא לנו שתוכלי להפיק שימוש גדולה ממישהי שתוכל ולשמוע לדאגותיך ולהציע מגוון רעיונות חשובות באופן שהיא "מערכת יחסים מוצלחת".

וגם, יכול להיות שתרצי לעלות לייעוץ למצוא גורמים עמוקות בהרבה יותר למה את אותם מכשילה בכוונה את אותו הגברים.


או לחילופין שתעבדי מעט בדבר הנושאים אילו, ניווכח ש גבוה או שמא תצאי להפסקה קצרה מהיכרויות, כדי שתוכלי לחזור בשיתוף גישה רעננה.

כל אדם ממליצות שבעתיד תניחי לשותף שלך להיכרות לשחק רק את הייעוד הגברי המסורתי ולהזמין ההצעה. יש צורך נתיבים מעולות יותר

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.