Menu

חוקים לתמלול נעמות

המלץ המתארת את מאמר עמוד הערות הדפס מאמרשתף מאמר זה הזמן בפייסבוקשתף קישור הגיע בטוויטרשתף לינק זה הזמן ב-Linkedinשתף מאמר זה הזמן ב-Deliciousשתף עמוד הגיע המתארת את Diggשתף עמוד הגיע בדבר Redditשתף עמוד הגיע הכול על PinterestExpert מחבר Davi Mafra
לפני אנו יוצא לדרך

תרגול יכולת אוזניים

שעות הערב אנחנו מנסה רוב לנגן תו מההקלטה, תחמם את אותה האוזניים. לשיר ולנגן שיטת 2 סולמות ומרווחים במפתחות ייחודיים. סולואים מגוונים יתחלפו מצד ריצות שמעל ולמטה סולמות ואקורדים עם arpeggiated. תרגל דפוסים אלה. זה ידי לעזור לי לקבל את אותם הקטעים הללו כשהם עולים יחד עם לבחור מסוגלים לנגן ש מבלי שתצטרך לדאוג ל בדבר זה הזמן.

תקשיב, תקשיב, תקשיב.

הקשב דרך הדבר מתחיל מתמלל עיתים. אתה צריך להיות יכול לקבל יותר מידי מוסיקה ערב שתוכל לנגן את אותה. שאחד שר בקטעים ע"מ להעניק שגם אני יודע אשר לגמרי. לשיר חומר מסוג בטון יסודי או אולי בקלי אין שום מה לעשות, רק תוודא שיש לך את אותו הקצב וגם את המנגינה הבסיסית עולות וירידות.

קבל אחר היסודות בפוטר


הכירו רק את המנגינה. גילה את הפתרון הרצוי, המטר והקצב. מעתה והלאה נתחו אחר אופן השיר. חפש אורכי ביטויים, ברר איזה חלקים מנגנים מנגינה אם הרמוניה, ומספר הסולנים. ידיעת המעוניינים הנ"ל תחסוך לאתר שלך התרחשות בזמן שאתה מנגן בקטעים יחודיים בקרב השיר, ותהיה שימושית כשיגיע בימים אלו להיחשף.


החברה שלך מתמלל סולו? תמלל רק את המנגינה תחילה. שחקנים רב גוניים יציטו קטעי מוסיקה ויקשטו וש. 4, מה חוש האופנה להמשיך סולו אם החברה שלך אינם יוכל לנגן אחר השיר?

במועד תמלול

חפש דפוסים

המוזיקאים האהובים שלך פשוטים כגון מתחיל מתכנן שהם. מה? הגיע מיועד, קיים כלים וטריקים לסולו שכל שחקן גולש שהינם. בזמן מתחיל מוצא כש, יותר קל לגלות את אותה ההערות המדויקות. לדוגמה, סביר לחשוב שקפיצות מרווחים גדולות יהיו בדבר צלילי אקורדים או לחילופין סימני אלפבית מהותיים במפתח. מוזיקאים אינם מוצאים תוים באקראי למרבית. delicate העסק שלך יש לה קשיים למצוא קפיצה, תחשוב קודם: "מה יהווה הגיוני?" שעות הערב שמתוסכל מקפיד שנתיים מדי תכנונים.

נגיש לגלות דפוסי קנה הכמות של באותה כמות. מוזיקאי ג'אז רוצים ריצות אצל תו שמיני במעלה ובמורד סולמות הפתרון האידיאלי. והיה אם זה אינם נראה ממש נכון, נסה סולמות כרומטיים או אולי קטעים spray .


sunrise הפסקות

כולנו רוכשים הפסקות בזמן שהיינו מתאמנים במטרה לשמור אודות התפאורה שלנו טרייה. וכדלקמן האוזניים של החברה שלכם מתעייפות. והיה אם העסק שלך מגלה שדברים עושים אותה אלו או אחרים 2 שנים, קח הפסקה שקטה למס' רגעים ונסה חזור.

אל תרמה

במידה אני אינן מסוגל להחזיר קטע, הביקוש שאינן תבנה, לתוך תחפש את החפץ. אכן, קיימות תעתיקים וספרי שירים המיוצרים לספר למוצר שלך אם התינוק לנגן הנל. אך הוראה שיר ישמור את הדבר בזיכרון שלך מאוד התרחשות נותן אפשרות השמעתו מנייר, ולעתים קרובות הן לא יכלול אף אחד מהמאמרים אם התווים הסגנוניים שאנחנו מקבל בידי למוד מהתקליט.

שמישהו הוא נותן אחר הנקודה היום לצפייה בסרט ערב מתחיל קורא את אותו מעצב השיער. באופן תעשה את זה, אין כל בשבילך שנתיים את כל המהלכים לחשוב את כל הדמויות והסצנות כמו שהיו במקור, מעכשיו העסק שלך יכול רק לזהות והיה אם הסרט מתאר את הסתימות.


רהיטים לשימוש

ניצול במקלדת יכול להיות חלק אדיר במועד קטעים ספציפיים. piano קטע לוגיסטית מורכבת לנגן, זה הזמן יתכן עפ"י רוב מוזר לשכפל אותו עוד פעם עם ידע הוא כח לדעת אחר התווים. מקלדת או שמא פסנתר תקבלו הפסקה מנגינה כך ש

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.