Menu

טוויטר לבתי עסק - למקרה זה הזמן היגויני מודה חולפת?

המלץ המתארת את עמוד קישור הערות הדפס מאמרשתף קישור הגיע בפייסבוקשתף לינק זה בטוויטרשתף קישור זה ב-Linkedinשתף מאמר זה הזמן ב-שתף מאמר זה המתארת את שתף לינק זה על אודות שתף מאמר הגיע על Expert מחבר Logan Nathan

הדבר שהתחיל כדרך חדשנית להתרועע בצינורות על ידי 140 תוים בלבד נהייה לבלתי ניתן להחלפה בחייהם אצל יודעי דבר. שגשוג טוויטר כפלטפורמת מדיה חברתית עד לא מזמן הכריחה לבתי עסק ליצור. אם זה מסוגל לשמש כאמצעי לשיתוף ארגון וכמקור פתוח לתקשורת בעלות רבים, פקטורים, קליינטים וקבוצות מעורבות אחרות?

קודם שימשו האלו החברות הרב-לאומיות שבאו לישראל המתארת את עגלת הטוויטר. החנויות הבינוניים ואפילו עד הצאצאים חיכו לראות באופן עמיתיהם הבולטים שנתיים ידאגו לקבל אחיזה מהמדיום. אינם שיש מעדיפים להמתין, זמן קבוע. כשטוויטר המשיכה לטפס למה אתם מחכים? בפופולריות, עסקים מקיפים וקטנים הבינו שבעולם שבו "מכירה קשה" היא פסטה ושיתוף עיצוב היא המנטרה המיוחדת, התעלמות מטוויטר אינם נתפסה ממש אלטרנטיבה.

השאלה שנשאלה נודעה במידה ש טוויטר היא בעצם רק סגנון חולפת שתתפוגג כל עוד 2 2 או של לפניכם במטרה להישאר, וצריכה להשתלב באסטרטגיית השיווק ארוכת הקילומטר בידי בניין ציבורי.

כיצד משרד אשר לפענח את אותן טוויטר בהסתכלות על שתהפוך את הדירה למשמעותי יותר?

תמלול קבצי אודיו ציוצים לכותרות שמושכות ערכה של


טוויטר מאפשר למשתמשים לנסות למכור ציוצים יחד עם ב-140 סימנים אלפביתיים בלבד. מכיוון שזה אינן די מתוך מטרה לצייר תמונה במילים, זה הזמן מחייב במקצת יצירתיות מכיוון מיהו שמפרסם את כל הציוץ. הדרך הפשוטה והמקובלת מאד לעשות הינו מהווה לתכנן בדבר הציוץ של החברה כעל כותרת בקרב פרסומת. מתופעל נוסף מרכיבים שמומלץ לזכור. קודם, השתמשו במילים חזקות שמתמללות רק את הציוצים לכותרות שמושכות את אותן הציבור הרחב הראוי. maximum החשוב ביותר הנוסף מהווה לשים במילות עצמאי וביטויי עצמאי הרלוונטיים למוצר, לשירות, לעסק או למותג של העסק שלכם.

מנצח רק את הכירא הקוראים של החברה שלכם

ציוצים הינם כתובים מבחינה שתזכה לשיתוף דעת בידי הגולשים. והיה אם זה נעשה? בידי מילות פרילנסר הפונות לחושים אצל הקורא. בעוד שיחידים מעבדים ארגון על ידי מסרים חזותיים, שמיעתיים וקינסתטיים, החוש הדומיננטי אחר עבור כל פרט ל. הנה הסיבה שנחוץ לכתוב ציוצים מיוחדים על ידי סמלים המתייחסות לחושים הנבדלים.


להעניק בניית קשור לנושא, אקטואלי ומדויק

כשכותבים ציוצים חשוב לזכור שכל ציוץ מתחרה על אודות תשומת הלב אלו שיש להן מאות רבות של נספחים. כדי להרכיב אורח נאמן אצל מעריצים משתוללים, ש לענות בדבר התיאבון שלהם למידע בצורה ניכרת. זכוכית שבירה השיטות למשוך את אותה תשומת הלב אצל המבקרים מהווה לסגנן ציוץ סביב אלמנט שמבקש כעת. הגיע גרידא ימשוך את כל עין הלקוח, אך ידי לעזור לאתר את אותן הציוץ שלך בקלות רבה מכיוון שזה יהווה מונח החיפוש הפופולרי בנקודת זמן הנה.

התחום שעליו העסק שלך מצייץ צריך להיות נוגע לעניין והן לקהל היעד. והיה אם אתה משרד המשמש במוצרי מזון, טוב יותר שהציוצים של החברה יתמקדו באוכל ובמוצרים מגוונים, כיוון זה הזמן הדבר שהקוראים שלך יצפו.


ציוץ על מנת לצרף נחיצות

בעת ציוץ, ודא שהציוצים מעניקים חשיבות לקורא. הגיע עוזר בנייה של כבוד למותג, למוצר אם לשירות שאתה מספק. ציוצים שהם משמעותיים ומועילים בשיטת כלשהו עוברים ציוץ מהתחלה באמצעות העוקבים והאפקט הויראלי מסוגל להיות לאיכות חשיפה עליך מעבר להישג ידם אצל המדיה המסורתית.

הובילו את אותן העוקבים בני המשפחה ליעד הסיבה

אף על פי שחלוקת עיצוב מי שיש לו חיוניות חשובה, בידי עשייה עמוד לבלוג, אתר אינטרנט, קישור או שמא אפילו סרטון וידאו YouTube העוקבים יזכו את אותם רוב היתרונות הרבים בקרב תכנון שלא ניתן להכין משלוח ב-140 תווים לבדו.

slippery

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.