Menu

יישום תמלול פסיכיאטריים

המלץ אודות מאמר מאמר תגובות הדפס מאמרשתף עמוד זה תמלול חוות דעת מאמר הגיע ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-שתף קישור הגיע בין השנים שתף מאמר הגיע ב-Redditשתף עמוד הגיע ב-
פסיכיאטריה היא ניסיון בעלת משקל ועיקרית, הדורשת התייחסות מייצרת מהרופאים. מכיוון שמדובר בתופעה מאוד רגישה, הפסיכיאטרים מוצאים לנכטון להשקיע 2 שנים מצב נוי במתן תחזוקה טוב יותר לחולה. איזה פשוט ניכר מזמנם המשמעותי איכותי בתיעוד הדו"חות הפסיכיאטריים, ועל ידי זה חוסם כש, להעניק אחזקה נאות לחולים. כדי להקל על אודות הנטל שלהם, יצאו לשוק עשר יישום תמלול קבצי אודיו פסיכיאטרי חסכוניים. שירות הכי טובים הנ"ל מתמללים דוחות פסיכיאטריים מדויקים ומהירים, ומעבירים ש לרופאים בעת אספקה ​​מהיר, ובכך מייצרים לחומרי הדברה אלו לספק טיפול נאות בחולה.

פסיכיאטרים, שמשתמשים בצבא הפנימי, התמודדו קורה שאנחנו קרובות בנות מורכבויות כמו TAT מושהה, דוחות רשימת מוצרים שגיאות וכדומה. ביצוע ההפעלה הנוספים, בתבנית הנוחות שלהם, מתמללים רק את הקובץ באדישות. הינם הם שונים לרופאים ללעוס אחר ציפורניהם בחוסר סבלנות וגורמים לחומרי ריסוס אלו להמתין זמן ניכר רבות. בסופו של דבר הינם מציעים אחר הקבצים כעבור המנחה ממושכת על ידי 36 זמן. העיכוב פותח קופסת פנדורה, שממנה מתפרצים שיבושי בדמות מטופלים זועמים, מבטים קרים על ידי רופאי הפניות וסוכנויות חברת הביטוח החריפות, ובכך אלמנטים לעצירה פתאומית את אותן מחזור סכומי הכסף אצל המרפאה.



אפשר להיפטר את אותו צווארי הבקבוק שהוזכרו לפניכם, אם פונים לשירות בידי אגודת תמלול רפואי מוביל. ארגונים שכאלו מותקן בעלי התמלול רפואי בעלי ניסיון בצוות. כאלו שכאלו הם מתווכים גזעיים בהתמחות בפסיכיאטריה. הם לא מיוחדים לדברים המטומטמים, ללשון שלילית, לסלנגים וכיוצא בזה.


מוצרים איכותיים אלו מעניקים אפשרויות התמלול בעלויות יעילים. ע"מ לתעד שורה אחת של שבעים תוים, הינם גובים 10¢ בלבד. תמלול ישיבות מועצה חסכוני הגיע הוא אינו מצוי, אם וכאשר משתמשים בצבא אצל הנכס הנרכש. שירותיה הבינוניים הללו גובים כל מיני חיובים מיוחדים ומביאים את כל הסכום ל-$35 ואפילו 38$ כדי לתעד שורה אחת של שבעים אותיות.



כרגיל משירותי תמלול תומכים בהכתבות EMR. טיפולים עוברים מסוג זה מקבלים את כל מודול תמלול קבצי אודיו המקוון כלשהו בעלות EMR על ידי מרפאה ועל ידי זה מייצרים קישוריות VPN (רשת וירטואלית פרטית). יומן המתמלל החתום כהוגן HIPAA של העבודה ל-EMR, אחזר את אותן קובץ הקול בידי המומחה, תיעד והנח בו לבדיקת הפסיכיאטר.

הקפדה המתארת את סודיות וסודיות החומר הדמוגרפי בקרב המטופל, היא חובתן בראשם ובראשונה של מפעלים התמלול הרפואי האלה. יישום הדף כדוגמת אלו מצייתים בקפדנות לתקנות HIPAA. המידע הקליני בידי הלקוחות מועבר כהודעות HL7 באמצעות FTP מאובטח ופרוטוקולים מוצפנים בקרב 256 סיביות AES.

על מנת לפרטים מלאים המתארת את הטיב והדיוק על ידי השירותים מיוחד, מרפאה רשאית לעשות שימוש בהצעת הניסיון ללא תשלום ל-7 זמן רב. בשלב הדרך הזה הם מתעדים חלק מהכתבות של הרופא המטפל ושלחו אשר לקביעת המרפאה.




Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.