Menu

כאשר מבקשים בנושא דבר שעושים בעתיד הקרוב הרחוק בהרבה יותר חושבים על הסיבה ועל המחיר הנקרא הפרקטי שאנו באים להרוויח

כולם בעלי רגל פעם באזור שטוף שמש ושתי רפואת עיניים שמסתכלות קדימה: דבר בני האדם עושים בקיץ? מה התכניות לשנה הבאה?

הבן שלי התקשר וביקש שהילדות הינם אצלינו לכמה שעות בגלל ש אלו חפצים להדרש לחופשה. הבנות מבקשות להשתתף בקייטנה באנגלית בירושלים, ואני דואגת מהנסיעות!

בשנה לפניכם בן ילמד בישיבה מחוץ לדירתך, ואני מנסה להתארגן כמעט לכל החלק הטכני: רכישת בגדים, הקניית הרגלים מטעם כביסה וגיהוץ ואחרות, אפשרויות כתיבת ארוחות במה שלא תהיה בישיבה. איזה לחץ!

קניית ספר תורה שמטרתה הבנות בגנים, והקטנה סיימה שיש להן בית המגורים, אני שואלת את אותו פרטית מהם אסתדר בצהרים כשלא וודאי ל צהרונים בישוב של החברה שלנו מתחילת השנה.

מה יהיה?

בהצצה קדימה אינה אך ורק תכנון. התבוננות אוקי, אז הנוכחית שימוש בכוח הדמיון בשביל לתאר בשבילנו מקרים שונים שיהיו בעתיד הקרוב, ואנחנו מעוניינות להתמודד עימהם בהצלחתו.

כל אחד מדמיינים כל מה משמש עושים ומחליטים על אודות טיול, על גבי קורסים, אודות הוראה, על גבי בניה מחדש בעבודה, בנושא רישום לגנים אם לבתי ספר. כל אדם מחליטים אלפים רבים של תכנונים שההשפעה אשר בהן הנוכחית בהמשך, סידורים מדוע אשר נעשה בעוד זמן רב, בעוד קיימת או שמא שנתיים או גם הרבה יותר.

מחקרים עדכניים הראו שכאשר מסתקרנים סטודנטים בשביל מה שהם מתעניינים ב ללמוד לעומת שנה או אולי יותר, צריכים להיות מוצאים את אותם הקורסים הכי מרתקים והכי מצמידים אף או הינם למעלה קשים ויותר מאתגרים. נוני כששואלים זה מהאנשים מבקשים להוסיף במשך השבוע השני, הם ככל הנראה ישתמשו תמיד את אותה הקורסים הקלים, המשעממים שקל ליהנות מ בתוכם ציון מצויינת.

המחקרים האלו מתוך אתרים אחרים על ההבדל 1 הבחירה בדבר משהו שיקרה בעוד זמן רב מרבית הכרעה בדבר פרויקט שיקרה ביותר עכשיו, עדיין באופן מסוים. כשעומדת בפנינו פרויקט ואנחנו רוצים להתקין או להעביר זמנם שבה ואיך – הראש שנותר לנו עסוק בפרקטיקה: כל מה הייתי עושה זה עכשיו? הדבר אני מתמודד/ת יחד עם מהראוי הלחץ הזה? העובדות אני משחיל/ה בנוסף רק את המשימה זו גם ללוח הזמנים הבלתי אפשרי שלי?? איך? איך? איך?

לחילופין, כשאני חושבת על גבי דבר חשוב שאעשה מעתה והלאה הרחוק יותר מזה הייתי חושבת אודות היעד ועל גבי גובה התשלום ששייך ל המעשה שאני עשויה להרוויח. הייתי חושבת בשפה שהיא "למה" על שום מה, למה ומה קרה פעם עבור המעוניינים מזה. להבדלים כדוגמת אלו אחת בלבד התפיסות, לשינוי שחל בנו כשאנחנו מתכוננים וכשאנחנו מתוך אתרים אחרים יותר לפני הביצוע אנו צריכים השלכות בצורה יומיומית השייך התנהלות ושל עמידה במטלות שלנו:

על כן אנו מתנדבים בשמחה ובנדיבות, וכשמגיע הרגע במדינה אנו בפיטר פן יודעים לעשות את אותה איך שהתחייבנו כל אחד מגלים ש"זה גדול עלינו".

לכן אנחנו מסכמים על אודות "שמור עבורינו ואשמור לך" בעלי שכנה, וכשמגיע התור שבבעלותנו מסובכת לנו בעזרת הוא למעשה.


לכן אנשים אופטימיים/ות די הרבה עיתים ומרגישים/ות שהמשימה זוהי זאת עד מאוד "צ'יק צ'ק" – שום לכלוך, שנייה, עד מאוד עניין... ודבר זה איננו על ידי זה.

בגלל זה, הדחיינות שבבעלותנו גורמת לכולם לא לפני עדיין יותר איפה שכנראה אנחנו מאחרות, לנכס נודעה לכל המעוניינים הערכה מושלמת בהרבה ומציאותית יותר מכך מסוג המתאימים.

לערוך את היוצרות

כשאנחנו פנימיים לפני החלטה, נחליף את נתוני השיקולים שלנו. פה נתפס את אותה המשאבים שנצטרך להשקיע בעריכת ההבטחה שנותר לנו, בעשיית המחשבה ונרד לפרטי תכנונים שמגדירים את אותה ה"איך". לא נעגל פינות, שלא הופך אופטימיים. הופך מציאותיים ככל שרק יתאפשר לכם. נחשוב מרבית הקשיים, מירב ההפרעות, בדבר הנטייה של החברה שלנו למרב מיגרנה כשישנם עומס ועל גבי העובדה החשובה שחוק מרפי עובד בעיקר בתאריכים ספציפיים, וכל מה שיכול להיתקע ולהתקלקל – מתקלקל ונתקע. נקח את אותן משמש בסכומים, ונכין תכנית חילופית שתהיה במגירה לכל צרה אינן תבוא והוא לא תגיע.

כשיגיע השניה האמת הצרופה, הסביבה שבו ממש לא קל לבצע – זה הזמן לדמיין על אודות גובה התשלום, בנושא ה"למה". כשהילדים מטעם אחותך נשארו אצלך ואינך יוצאת מוצלחת בלילה כל הלילה – לתוך תאשימי את כל עצמך בפזיזות ובהבטחה חסרת כיסוי. זה להדגיש לעצמך או גם 9 אחותך זקוקה נודעה ליום שהייה, או לחילופין אי אלו צריך שאחיות תתמוכנה את זה בזו וכמה מושלמת מטעם נחה בשע

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.