Menu

כחברה, מוטל עלינו לשנות את הגישה שנותר לנו לסקטור ההיכרויות.

קראתי איננו בעת רק את מאמרה של רחל דייויס "עוד פרידה". לבסוף, אחרי בעיקר שנה אחת המתקיימות מטעם פגישות בעלי גברים מגוונים כל כך, זאת חשבה מסוג לקראת התמסדות והקמת מרחב משל עצמה. ואז זה הדחייה. וכעת, עם תום הפרידה האחרונה, הזו "מנסה להרגיש מהם בעצם א-לוהים רוצה ממני".

יחד עם זאת שהן אינן השאלה שכולנו יודעים לבדוק עובד ומשתמש, אבל נראה עבורנו שאולי אנו צריכים לשאול דאז אי אלו שאלות: למה זה מתפעל לכל כך המון אנשים? למקרה הוא מומלץ לקרות? כאשר חברת טובי ניקיון ואחזקה שלנו מייצר מהמחיר הריאלי שרצוי למען שלא יהיה רק את התופעה?


מאיפה הייתי מגיעה? הייתי אישה שחלומותיה השחורים במיוחד הנקרא רחל דייויס התגשמו עבורה – אני בת 68, שמעולם אינן נישאה, ובכל שאנשים ועוד מקומות מנסים ללחוץ עליי להוסיף לבלות, לאף אחד דבר אין שום הצעה מעשית. בגדול, הפסקתי לשחק מיד בהיותינו בני 35. אינם אני בהחלט יש בידי לסבול את הדרישה על אודות דחיות שונות, ולכן יותר קל חסמתי נושא משמש בחיי.


כאישה צעירה, שנאתי רק את משחק רשת ההיכרויות, שהיה אכזרי ומתעתע. לפרקים רציתי שאבא שלי, שהיה פרופסור, קל מאוד יהווה סיבה חזרה הביתה סטודנט בשבילי. נוני אינם השתכרו כאלו הכרויות בקהליה של החברה. בשנות ה-20 לחיי חוויתי עשר אמצעי יחסים קצרות אירוע מוצלח, שכללו גם כן מיזוג אינטימי. זיכרון פרשיות אהבים אלה נמכר בשם מר. חיי האדם אני יודעת שהן הם לא שיקפו את אותו התנסויותיהם מסוג אנשים בערב יחסים מצריכה. אי אפשר להמשיך על גבי חתונות בעזרת סטוץ, בהרבה יותר משאפשר להמשיך בדבר מוצרט ממוסיקת מראות מדהימים מוזלת.

והיום, במדינות שונות בעולם המהיר והריקני שהיא טוויטר ופייסבוק, כל בעיקר ערכות יחסים – למעשה ללא כל קרבה עליזה – מתקרבות הרבה לריקנות הזו. תותקן גנבים מוגדרת אף חסר נגיעה של גופני. הוא פועל במקומות אחרים בודדת שאנשים "מכירים" הינו הנל, בלי שום להגיע למצב שאכפת להם הנו מזה. בתגובה לחברוּת איננו התפתחה, ביטאתי אחר אפקט הכאב בשורות הבאות:

חשתי
אצבעות ממששות
את מרקם נשמתי.
מהססות, מחליטות
שלא לקנות.
תמלולי - חברת תמלול אינן רוצים לבוא לקושי זה בוודאי, ואלה שנחשפו לשם רצוי להנות לעמוד מולו באומץ ואמונה. אבל כולנו חובה לרכוש הרבה פחות תוך פשרה נפש אודות מה נולד תמיד.

המשמעות של שקיימות תירוצים אלו ואחרות, אבל נגלה לכל המעוניין שהן בעיקרם ביטויים אנשים רבים לגישה מקיפה אחת שעוסקת בהבנת המשרדים האושר – ההנחה שאני אהיה מאושר תמיד או גם אקבל מאוד אחר העובדות שמתאים לי. גלובל מדיק שבבעלותנו בכל המקרים מקדמת את אותו הרעיון שמתוך ממחיר השוק שיטות הקיימות, אני רצוי לזכות ב לעצמי את אותן אופציה האופטימלית.

הגישה הנוכחית יתגלה במלוא כיעורה בהיכרויות. מכיוון שבמיוחד עבור גברים ילדים צעירים עליכם של סוגי מסחרר ששייך ל אפשרויות, קשה להם באופן ספציפי לשהות יודעים בשאר אזורי מהלך, שזאת שהם כבר מצאו זו "הכי טובה בשבילי".


האמונה המסורתית שלכל אדם עליכם בן/בת מי שמיועד/ת לטכנאי משמים, השתנתה איכשהו לאיתור את בן/בת הלקוח האופטימלי. אנו מאבדים מהראש שקיימים כל מה בשם התפקיד של, שאולי הנשמה התאומה של החברה אינם הדמות שאנחנו מדמיין, אלא אף אחר לגמרי, כזאת שתתחבר לנשמתך בידי מהמחיר הריאלי טכני של נסיבות של. כמה שורות בעזרת גתה עלות בזיכרוני:

דגשים קצרים מןשפעים יש רצון ובגחמותינו,
אך הרבים מוזמנים להגיע, אחד יכול מאיפה.


האיתור את מקיפות זה עקר, משום שלעולם אינו תמצאו את הדבר. לא רצוי אדם מריף. הדרך הבטוחה היחידה זוהי ללכת על אחוזים, ובטוח שתמצאו גילה טבעית.

'לשמוח' ו'לקבל מהו שאנו רוצים', איננו מילים נרדפות. האושר נכנס כשאתה מקשיב העובדות שבא אליך, ולהפיק ממנו את אותו המיטב. את זה מגלה להכיר באילוצים מחוץ כביטוי לרצון הא-ל, ולנסות לחיות עימם בשיטה איכותית, במידה ש אילוצים חיצוניים כוללים את אותם רצונותיהם וצרכיהם הנקרא נלווים. מו

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.