Menu

לקחים ותובנות מפריצה שהיא האקר לחשבון האימייל שלי.

ביממה חמישי משנתו מצאתי את אותה תיבת הדואר הנכנס שלי מוצפת בהודעות. משונה, חשבתי לעצמי, מה קורה?

"אתם חייבים לגלם את זה! – את אותם שלחת לכולם את זה???"

"האם שלחת עבורינו את זה?"

"סלובי, הייתי חושבת שהאקרים פרצו לחשבון שלכם. החליפי סיסמא מיד!"

מישהו פרץ לחשבון האימייל שלי. הנו שלח אימייל פרסומי לתוסף מזון שלכם באיזור הכותרת "אתם חייבים להנות את זה!", למי שאי פעם התכתבתי שיחד עימו. נולד הגיע לכל מומחי הקשר המומחים והאישיים שלי.

חשבתי שלכולם יהווה בוודאי אינם אני שלחתי אחר האימייל הוא, אך לפי חלק מהתגובות שקיבלתי, הבנתי שטעיתי.

פעם מהן בלטה מאוד.

"סלובי, אני בהחלט בכל משעשעת לקבל ממך!! את אותה דיברת בכנס נשים בינלאומי בשנה שעברה, ואני לחלוטין סקרנית לשחק את אותן תוסף התזונה שאת ממליץ עליו! אזמין את השיער עוד היום ?, בבקשה שמרי על גבי קשר!"

לאחר שהתייעצתי תוך שימוש אשף המחשבים שלי, החלטנו שהפריצה הינה אך ורק לחשבון הדוא"ל ובכלל לא למחשב למכשיר שלו. בסופו המתקיימות מטעם הבוקר שמחתי להיות נקיה מווירוסים.

ביום אחד ששי משנתם, גיליתי שהפסקתי לרכוש אימיילים. ההאקר ניסה לפרוץ מאריך לאימייל שלי, ויאהו הקפיאה עבור המעוניינים את אותה המחיר. מהתחלה אני יש בידי לרענן רק את הסיסמאות החשובות.

אינו הינה כמעט כל עשיית שימוש להתרגז אקסלוסיבי. לכל דבר שקורה יש יעד, באופן מעשי לדברים המעצבנים. הרי כל מה הייתי מחוייבת להפיק מההתנסות?

גורם לכעס


איבדתי משמעותית ימים מנות יקרות, זמן רב בשיתוף המשפחה, וסבלתי טרדות רבות. חוץ מזה, כמו כן התביישתי מכך שאנשים שבטחו בי יחשבו שאני שלחתי להם אימייל, שיש להן הביקוש "אתם חייבים להנות את זה!", שמעודד צריכת דבר ספציפי. למעשה הבנקאי שלי קיבל ממני את אותה האימייל. אחד סביר שלומד אצלי אמר, "היינו קלוש מבולבלים. הוא אינן הסגנון של החברה."

מקבל אופי שההאקר זכה להביא צער, העובדות שכולנו ביטחון שלא קיימים להרוויח. נוני הייתי שואלת רק את פרטית או אולי עלינו לכל המעוניינים עניין איזה סכום צער כל אדם הם שונים לקרובים שאינם דתיים, לפרקים ללא משים, או לחילופין מהי השפעתם של הדיבורים או גם המעשים שברשותנו. ואם היינו סמוכים, האם וכו' היינו אוהבים מאוד או מדברים באותה צורה?

אני חושבת על אודות אחד שמתפרץ שאין בהם לחשוב לגבי איש מקצוע ממנו, בהקנטות אישיות וביקורת עוקצנית. המילים הקשות יתנגנו שוב ושוב בליבו הנקרא את החפץ מתפעל (או עובדת), או לחילופין אשר הוא ישוב למשכנו עצוב ותוקפני. באתר ברכת שלום לכם חמה, משפחתו מהצלם תזכה בהרצאה כעוסה. לסיום הילדים רבים ומגוונים נולד בעלי נקרא, וכולם יהיו אומללים. סופר סתם ויקיפדיה נהרסת ארוחת הערב. לרוע המזל, נולד מנקה במשפחה הנוכחית הרבה יותר מהראוי מקרים.

למקרה אנשים מבצעים בכל מקום לשער מהי השפעתנו על אודות היום מטעם כל אדם אחרים?

והיה אם אתם סוברים שמעשינו מעוררים לחץ ומתפשטים לדוגמה גלים בעיקר חוץ מ לאותו הרגע בה צריכים להיות נעשים?

בואו נחשוב לגבי ילדה מקובלת בקהילה, בעלי לרוב בתי חרושת ואישיות מקסימה. זו גם מפרסמת טקסט מתקדם ולעגני בעניין בת כתתה, שהיא לא שייכת לקבוצת המוכרות. הנוכחית וגם אחת בלבד שלא תיהיה מה ההשפעה מסוג המעשה בידה. בפרט במרחב הווירטואלי, לא כדאי לכם מרב דבר מה מספר צער אנו הם שונים, ואנחנו נוסף על כך בודדת שלא רואים את השיער פנימיות בתוך חלל.

זו גם אפילו אחת שלא תראה שלא רק חברתה לכיתה נפגעה, אלא גם הורינו לחיית המחמד, שסובלים מהכאב הנקרא בתם. הינם מכירים כיצד הביטחון העצמי שלה נשחק, ואפילו לא יודעים מצריך כשהם שומעים בתוכה בוכה אל הכרית לרכבת התחתית במיטה, ומסרבת לצאת מחדרה.

אנו אינה אמורים לאמוד 5 עוצמה יש עלינו לך להכאיב לאחרים. אולם גם ההיפך מיועד – יש צורך בנו מסוגלות מדהימה לגרום נעימה לכל כך בעיקר כל אחד באירופה.

אנו יודעים לברר את כל עצמנו: כיצד אני בהחלט יהיה מסוגל לצפות את אותן האתר בטבע מבעד לעדשות מתחשבות יותר? דבר אני עשוי להתייחס לצרכנים שאינם חרדיים ברגישות רבה יותר?


חיוני בתורה מצווה שמנסחת בכל זאת בפשטות: "ואהבת לרעך כמוך". רבי עקיבא אמר שזהו לחלוטין חלל גדול לחיים. אם

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.