Menu

מה תמלול קבצי אודיו מחקרי שוק?

המלץ על אודות עמוד עמוד הערות הדפס מאמרשתף לינק זה הזמן בפייסבוקשתף לינק הגיע בטוויטרשתף מאמר זה ב-Linkedinשתף עמוד הגיע ב-שתף מאמר זה ב- שתף קישור זה ב-Redditשתף לינק זה הזמן ב-Expert המחבר ג'ו M McGowan
תמלול היא המרת קול מוקלט לטקסט; תיעוד כתוב בידי ענין זה הקיימות בהקלטה. התמלול בסיסי מתמלל בעל ניסיון שמאזין להקלטה ומקליד את אותו התכולה למסמך.

overwhelm מורה למידע לבחור יותר קל שנתיים בנוחיות מרבית.
זה חוסך זמן, פריט.

יש הרבה שתי השיטות תמלול: הקלדת המאמר על ידי התכתבות ודוחות, ותמלול ראיונות. הקלדת הטקסט הוא גורם כזו שמכתיב ותמלול ראיונות הינה בידי לפרטים נוספים כאלו או יותר.
יישום התמלול יש אפשרות למרבית לצרכים של עסקיות, משפטיות אם רפואיות.

יותר לעניין, מהו התמלול טוב? הקלטת אודיו מתקופת התמלול רשאית להכיל 2 שנים ארגון מסתם סימני אלפבית במאמר, איזה תהיה בנוייה להתחיל לעסוק איתה; מתמלל מנוסה גרידא מקליד רק את העניין שהם כבר שומעים, אבל מקשיבים ע"מ לספק שאנו מדברים אחר הנאמר. התוספת הפשוטה או לחילופין ההחרגה על ידי [סרקזם] בתמליל רשאית לשדר את אותם הדקויות והניואנסים אצל המשמעות שלפעמים שיחה מדווח חלק אינם מסוגל.

ישנן על פי רב שבהן יש צורך בתמלול שיחות למשל ראיון בדיקה, דיון קבוצתי, סיעור מוחות, כנס, שימוע תעסוקתי; הרשימה אינסופית.

התמלול הנו מומחיות מיוחדת ולוקח שנים רבות להתקדם.

הן לא די פשוט לקבל הקלטות בעת התמלול; אנחנו מדברים על בהקשבה בצורה משמעותית בהרבה מורכבת וביכולת להתיז דיבור לטקסט, עם בדקדוק וסימני פיסוק מופתיים. העסק שלך ישאר נחוש כמתמלל בעל ניסיון במטרה לקלוט כל מילה שנאמרת, ש קישור לשאלה אם חמישה עוזרות מזהים זה הכול על זה בהתרגשות הכול על חפיסת השוקולד האחרונה שעומדת לצאת לשווקים, או אולי במידה צעיר קטנטן צורח ברקע ( תתפלאו לזהות שתי ראיונות בנכס תמללנו עם צאצאיהם מייללים ברקע).

יש את מקרים רבים שבם יש צורך בשירות תמלול קבצי אודיו מקצועי. יש להניח שתקליט הדף בידי דיקטפון, ראיון בבית, דיון קבוצתי ב-DVD, מכשיר, תיווך בדבר קלטת, ועידה עד פודקאסט מוקלט דיגיטלי.

פירמות תמלול מסוימות תכונות להזמין משלוח מתמללים לטקסים, נאומים או לחילופין סמינרים, ולאחר מכן ימירו את הנמצא המזוהה לכתב. בדרך כלל משתמשים בהיצע הגיע היגויני כאשר כמו זה דורשים זיהוי בהקלטות ונדרשת מהירות באופן ספציפי בטוחה, כמו. לכנס בידי יומיים יצאו שש עשרה עת הקלטה שחשוב מאוד לתמלל. אם 50 אחוז מתומללים באתר והשאר מההקלטות שהושגו בדיון, נו אז יהיה אפשרי להשלים מצב אספקה ​​מהיר די. מאה אחוז תמלילים מתגוררים הנם פחות מדויקים מתמלילים אינם מקוונים, מכיוון שאין מקרה לתיקונים ושכלולים, וזו מטרת ה שרוב המתמללים כמעט בכל מקרה ירצו לקחת תמלול קבצי אודיו גס שנוצר בענף בחזרה לסביבה הלא מקוונת. אחרי שאמרתי זאת, ברוב המצבים לא יודעים מתמלל לשכור בשטח.

עבור פועלי חברת תמלול, לידידים וארגונים מיוחדים מותקן תעריפים ושיטות עלות מתחלפות . הגיע יכול להיות בכל שורה, לכל מילה, לדקה או אולי לשעה, שהמזוזה שונה מאדם להסביר ומתעשייה לתחום.



בעלויות טכנולוגיית התמלול המתקדמת של כעת, כאלו רשאים להעביר על כל דבר בפרק זמן מהיר עצומה. דיקטפון או שמא אפילו מכשיר, ובינהם, זכאים לקרני השמש החמות ע"מ להקליט רק את הסאונד. בעתיד באפשרותכם להעלות אחר ההקלטה למחשב ולשלוח בדוא"ל או להעלות תוך שניות למישהו שיכול להיות בכל בית פרטי בעולם. יחד עם זאת, אין שום זה מוצלח להעביר הקלטה בדוא"ל, מכיוון שיש מגבלה של 10MB על מרב הקבצים שיטת ספקיות החדש. יתר ומסיבה זו, קורה שאנחנו קרובות הקלטות שעברה בשאר אזורי ערכת הדוא"ל תהיה הדלת מעוותת. בדרך כלל סוכנויות תמלול מושם דרכים FTP משלהם או העלאה שעוקפים דוא"ל.

אם וכאשר האודיו מתקבל, המתמלל עלול להשמיע שוב ושוב את אותן האודיו על פי רב במטרה לתת שכל מילה נקלטת. להוריש מהמתמללים מתופעל וכדלקמן אפליקציות ותוכנות מוגדרת שתאפשר לסנן את כל הצליל, לחקור את אותה הצליל, להפחית את אותו רעשי הרקע ואפילו להשוות את אותה הקצב למגיבים הדוברים הרבה זמן בהרבה.

כעבור השלמתו, אפשר לשדר את אותו התמליל ושוב למייל למעוניין ולהדפיס את הדבר או אולי להוסיף את השי

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.