Menu

מוזיאונים: הצעות חשובות לתת הזמנה בעל משמעות ולא נשכח לעיוורים ולקויי התבוננות

המלץ על עמוד לינק תלונות הדפס מאמרשתף לינק הגיע ב-1שתף קישור זה בטוויטר2שתף מאמר זה ב-Linkedinשתף עמוד זה בדבר 1שתף קישור הגיע בדבר 1שתף עמוד זה על אודות Redditשתף מאמר זה על 2Expert מחברת Patricia M Brown
1. בראש ובראשונה, נהגו להקפיד לבצע מעקב נפרד הדרכה הלינה על ידי American with Disabilities Act 1990/ADA (מתוקן). עבודת תמלול כמו אלו מקצועיות לבטיחות ולנגישות בידי מיהו העיוור ולקויי הראייה של החברה. פגישת היכרות עם תקין ADA מתוקנות או לחילופין מעודכנות.

2. פעל בתבנית ההנחיות על ידי American with Disabilities Act 1990/ADA בשביל שילוט ברייל.

3. שקול עותק מערב בהדפס גדול על ידי מורה המוזיאון שלנו, חוברות, דפי בניית או לחילופין משאבים חינוכיים. חומרי הדפסה רחבים יכולים לבחור מוצעים כעותק מתקשר להדפסה שכדאי לשימוש חוזר אם כפריט "Take Away" שניתן להעסיק את הדבר כמשאב או כפריט עזר. הדפסה לא מעטה נחשבת ברוב המקרים להדפסה של 14-16 נקודות או אולי שנתיים (הדפסה של 16 או לחילופין 18 נקודות תספיק ע"מ לסייע לאנשים רבים שיש להן לקויות ראייה). יש לספר את תכשירי הטיפוח בניגודיות רחבה ובגופן קונבנציונלי ומודגש אודות נוף מהמם לבן משעמם. חומרי הדפסה גדולים יסייעו לרבים מהמבקרים כבדי הראייה שלכם.

4. הקפידו מאוד לספק תאורה בעלת רמה המתאימים לכל כלי ההדפסה בשאר אזורי המוזיאון המשפחה.


5. תמלול והקלדה מהבית לשווק מדריכי מוזיאון, חוברות, דפי בניית או הדפסים חינוכיים בפורמט ברייל. הינם עשויים ליטול מוצעים ואלה כחומרי ברייל כרוכים לשימוש חוזר או שמא כפריט "Take Away" שאפשר לקחת את החפץ כמשאב אם כפריט סיוע. חומרים חינוכיים בברייל מזן Take-Away הינם עזר/משאב טוב באופן יחסי למבקר הסטודנט. כלי ברייל יצטרכו הכנה לא מעטה על ידי מתמלל ברייל.

6. הקפד לברך אחר האורח העיוור ולקוי הראייה שלך ולחשוב בניית כלשהו הכול על פריסת המוזיאון של החברה, תערוכות מורכבות ומקומות לינה "שובים" העומדים לרשותם.

7. פנה ישירות לאורח העיוור של החברה בענף לדבר "דרך" חבריו. האורח העיוור ולקויי הראייה של החברה שלכם יעריך את השיקול שעשית כדי לתת את הדעת לשאלות הספציפיות כלשהו, להבדיל להם את אותן המוזיאון של החברה ולעזור לחומרי הדברה אלו למקסם את החוויה המכילות שלכם.

8. מוזיאונים המציעים טיולי בית ספר/אירועים חינוכיים לצעירים חווים מהודעה לפני הזמן על מרב בקשות נוחות על גבי כתב ברייל או לחילופין בצורת טקסט ניכר. הודעה לפני הזמן תאפשר יספיק סיטואציה להכנת משאבים. השתתפות מקיפה מהווה הסיבה לתלמיד לקוי הראייה/עיוור. חומרים חינוכיים/דפי מידע מעדיפים הכנה לא מעטה (על ידי מתמלל ברייל) על מנת לתמלל/להטביע חומרי גלם לברייל.

9. חלקיו של ילדיהם חושקים לכלול מינימום סט אחד בידי עפרונות בעלויות תווית ברייל לזיהוי נגיש. אפילו ילדים שמאבדים לאט את הראייה או אולי מתעוורים בשלב מוקדם בחייהם מעדיפים מאמנות ומלאכות. דרוש להיות מודעים לכך שבכל סיטואציה, ונכדים עיוורים ולקויי התבוננות נהנים וגם מיצירתיות פרסונלית ומהיכולת לשכור את הצבעים ספציפי. עמידה בקבוצת עפרונות בעלות תווית ברייל בוודאי תגיד וכל זה אודות הנכונות של העסק שלכם לטפל בהתאמות לעיוורון.

חמש. יהיה בידכם לתכנן אטרקציות ונכדים למשל פעילויות תמונה וצביעה לשילוב רכיבים מישוש-קינסתטיים על ידי גלגל מעקב (זמין ברוב מגמות לימוד התפירה) או ניצול של בסימונים טקטואליים דוגמת "ויקי סטיקס" או לחילופין מיובש לקווי מתאר של עבודות אמנות. לדוגמה: שימוש בגלגל מעקב כדי להתחקות שונה צילומים של חרק או אולי דינוזאור (הפוך) יהווה סיבה למתאר טקטי מוגבה בשביל תלמיד עיוור להשוות טקטי. השתמש בטושים מודגשים מתוך מטרה לתאר ציורים ופעילויות צביעה (לצפייה פשוטה יותר) בשביל הילד לקוי הראייה. מחסני בצק התנהגות, חימר ונייר מוסיפים ואלו רכיבים טקטואליים נחמדים לפרויקטים אמנותיים.

11. עודדו אחר הקוראים העיוורים ו

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.