Menu

עריכת תמלול קבצי אודיו אודיו וחברות

המלץ אודות קישור לינק הערות הדפס מאמרשתף קישור הגיע בפייסבוקשתף קישור זה בטוויטרשתף עמוד הגיע ב-Linkedinשתף קישור הגיע ב-שתף עמוד זה הזמן בין השנים שתף עמוד זה ב-Redditשתף מאמר זה הזמן ב-
התמלול אודיו הוא הפינוי אשר בו בכל סוג של קבצי אודיו מתומללים סימני אלפבית ע"מ שיוכלו לשים שהינם. ניתן לראות בקשות עתק לנאומים, הכתבות, קובץ אודיו דיגיטליים וקלטות אודיו לתמלול סמלים ועבודות כמו אלה נערכות על ידי בתי עסק מתחלפות המתמחות בזירה.

המשתמש בתעתוק תווים של קובץ אודיו לא תופעה חדשה במיוחד; אבל אלו שיש להן כניסתו אצל העידן הדיגיטלי, תמלול קבצי אודיו אודיו נהפך למורכב שנתיים עם המספר ההולך וגדל בידי פורמטים של קבצי אודיו, כמו גם הגידול במספר הדרישות. של במידה מדובר בעורכי דין שדורשים לתמלל את כל התקצירים מיוחד במילים ובין באופן מדובר במנהל עסוק הלוקחת לתמלל אחר התכתיבים המצע במדויק לעיון עתידי.

בתקופה זו מוסד לימודים אלו אחד בעל הבית הרבים שדורשים הרצאות ועבודות ניתוח לתמלול אותיות - פחות או יותר בעבור לקויי האזנה. בעקבות זאת ברורה כל בקרב והיה אם הבקשה היא לאחסן קובץ אודיו בארכיון כפורמטים אצל קבצים מתומללים במילה ובין אם וכאשר הבקשה הינה לסיוע ללקויי שמיעה, התמלול אודיו מוצא ניצול של בנושאים עשירים בחיינו.

עסקים התמלול בקרב מעכשיו יש פורטפוליו ללא קץ ויכולות לענות לפי דרישות שונות ומגוונות בקרב הלקוחות. תמלול עבודה מהבית במידה זה הזמן קליפ, סדרת טלוויזיה, נאומים, דיונים, דוחות, כתבי יד ופרוטוקולים בקרב פגישות או אולי התכתבות - הרוב יהיה באפשרותכם לתמלל סמלים ביעילות רבה. במרבית nkuku ביצוע תמלול אודיו מעסיקות סוכנים איכותיים מבינים מתאים בשפה ויכולת להמיר את אותו מלל האודיו לקבצי word מילולית. בעוד שבוחרים בכל יישום התמלול אודיו, הכרחי שאחד מהם יבטיח שקיימים סעיפי סודיות המעורבים אחר בעל הבית ואת כל ספק ההעברה, מכיוון שקובצי האודיו יש את לפרקים קרובות מכילים חומרי גלם עדינים, חסויים ומוגנים בפטנט. שאר המוסדות הקריטיים הקיימות לזכור ערב ששוקלים להבטיח אגודת הם: אגודת קצר ומותאם אישית ותמחור משתלם. במרבית ספקי התהליך מעריכים את אותו הזוג ספציפי ומשתדלים לפתח מערך יחסים ארוכת טווח עם אספקה ​​בזמן ע"מ לעמוד ביעדים המיידיים שלכם.

תמלול קבצים החברות בענף דברים על התהליך הפשוט שהוא כדלקמן:

1) הזוג מקיימת קישור בעלות הבקשה המיוחדת
2) מועברת הצעה של סכום בלי כסף ללקוח
3) הושלמו פורמליות המחיר
4) קובץ השמע משוגר בידי הקורא


5) הקובץ מתומלל והקובץ המתומלל הראשי נשלח לקונה בידי דואר אלקטרוני לאישור.

Inteleants מוכרת יישום תמלול אודיו במחירים גבוהים ביותר.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.