Menu

עשיית התמלול דיגיטליים

המלץ אודות עמוד עמוד תגובות הדפס מאמרשתף קישור זה הזמן בפייסבוקשתף עמוד זה הזמן בטוויטרשתף מאמר זה ב-Linkedinשתף לינק זה ב-שתף מאמר זה ב- שתף לינק הגיע ב-Redditשתף לינק הגיע ב-
כל סוג ניתוח משרד יוצר נפח רב של שיחות דיגיטליות שחשוב מאוד לתמלל באופן ספציפי. למשל, רוצה דין יזדקק לתמלילים אצל קבצי אודיו הנוגעים לדיונים, כנסים, ראיות, מכתבים, ערעורים, דיונים בדירת המגורים שבית הדין, הצהרות ועוד ועוד. עשייה תמלול דיגיטליים בעלי וותק מעניקים את אותו התשובה. ארבעת לפרקטיקות המשפטיות והבריאותיות, שירותים האלו כדאיים למוסדות ארגוניים, אקדמיים, בנקאיים ופיננסים, פרסום מודפסת ואלקטרונית ועוד ועוד.


היתרון בידי מיקור חוץ בידי משימות תמלול קבצי אודיו הדיגיטלי של העסק שלכם


בכל החנויות הבינו את אותם היתרון של מיקור מעבר של פעילויות הליבה כלשהו, חוקי התמלול אלקטרוני. omission התמלול בתוך דירת המגורים הוא לא פשוט. תצטרך להגדיר את אותה התשתית עבורו הכולל להזמין צוות מיומן ומנוסה של מתמללים הבקיאים במתן אפשרויות תיעוד נוחים עבור הנישה הספציפית של העבודה. מיקור חוץ בידי התמלול הדיגיטלי של החברה שלכם עלול לתת סיוע לי למנוע הצטברות מכל הטרדות האלה, ולהשאיר לאתר שלך יותר מקרה ומשאבים בעבור פעולות הליבה של העסק שלכם.

לביתך מקצוענית יצאו מקרים רבים מאובטחים בקרב העברת קבצים כגון שרת FTP שאליו כל אחד מסוגל לנקות במטרה להעלות את אותה קובץ האודיו של העסק שלכם. המתמלל מתפעל מוריד אחר הקבצים האלה ומפיק תמלול קבצי אודיו אלקטרוניקה אמין ומקצועי. לחברת התמלול אמינה יהיה הליך QA מקסימלית סוגים מתוך מטרה להעניק את אותו איכות הפלט הסופי.

חברת התמלול אלקטרוני - הדבר לחפש

כעבור שקיבלת את ההחלטה לסגור מיקור חוץ, רק שלך לראות חברת שתוכל להבטיח לעסק שלך שירותי תמלול אלקטרוני מיועדים מזמן מתוך מטרה לעמוד בתאריכים בידי שבו אנו עובדים שלכם. מיקור מלבד בקרב השקעות התמלול של העסק לתת התהליך המתאים יוכל למלא רק את הבקשות שלך ולשכלל את אותם הפרודוקטיביות שלך. אם כל אחד בניין ציבורי בארה"ב, זאת כמה מהתכונות אנו צריך לחפש אחרי בחברת תמלול:

• מנהל צוות בעל ניסיון אצל מתמללים בעלות כישורי אוזן קשבת, שפה ותקשורת מדליקים, ובקיאים בטרמינולוגיה הקשורה לענף המסוים שלכם. הינם יכולים להיות מסוגלים להתחיל לעסוק על קובץ שמע בפורמטים דיגיטליים מיוחדים כמו MP3, DSS, MP4, WAV ו-AIFF, ופורמטי וידאו דוגמת MPEG-2,.dat,.mov,.swf,.avi,.wmv, ו-MPEG-4

• צוות אנשי ניקיון תמלול בלעדי בדבר המלאכה שלנו
• מיכשור והיכולת מתקדמת לתמלול
• מקרים בעלי נסיון בידי העברה של קבצים מקוונת

• איכות דיוק של 99%
• אבטחה טכנית 24/7/365
• שמורכב אלקטרונית

כדלקמן השיקולים העיקריים ביותר היא בעצם כניסת שירותיה בעת מתוך מטרה לעמוד בלוחות הזמנים בקרב המלאכה של החברה שלכם. מספק התהליך המתאים יכול להעניק לאתר שלך תמלול נאמן מזמן אספקה ​​מותאם אישית. וגם, המחשבה של החברה שלכם ללכת על אודות עריכת התמלול אלקטרוני תראה נכונה אלא במידה אפשר למזער בעלות התפעוליות של העבודה - חפש חיסכון בקרב מינימום 30-40 אחוז. הדרך הכי טובה לאתר אם וכאשר קיבלת רק את ההחלטה שתרצו היא בעצם לקחת חלק לניסיון ללא תשלום באופן היא מוצעת. זה הזמן יאפשר לאתר שלך מושג טוב בנוגע ל נוי ההובלה, עמידה בזמנים ושיקולים עיקריים אחרים.


פועלי חברת תמלול קבצי אודיו העניין המשפטי על ידי MOS מציג בית עסק התמלול אלקטרוניקה בשביל קובץ אודיו ווידאו. מהווה נותן עריכת התמלול בעלויות סבירים לפגישות עסקיות, ראיונות אישיים, סמינרים וכדו




Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.