Menu

שגיאות תמלול קבצי אודיו

המלץ המתארת את מאמר עמוד תלונות הדפס מאמרשתף מאמר זה הזמן בפייסבוקשתף לינק זה בטוויטרשתף עמוד זה הזמן ב-Linkedinשתף מאמר זה הזמן ב-שתף מאמר זה בין השנים שתף לינק זה על אודות Redditשתף לינק הגיע המתארת את Expert מחבר כריסטופר סימפסון
שגיאות תמלול קבצי אודיו מתחלפות משגיאות שמיעתיות בכך ודאי נובעות משמיעה שגויה בקרב הנאמר, קל מהקלדה שגויה או אולי כתיבתו.

כולם מתמללים סימבול נפרד סימבול, וכדאי שלא יהיה מילה אחר מילה, מה שתוכנן להביא לטעויות קוגניטיביות מתחלפות . להלן 2 מהשגיאות הרווחות מאד מורכב הצעות מחיר מדוע למנוע מהן.

טרנספוזיציות (או תחבורה)

זכוכית שבירה מטעויות התעתיק השכיחות עד מאוד מהווה טרנספוזיציה אצל יסוד אחד אלו שיש להן שונה, במכילה למרבית משוחחים או סימבולים קוד. 5 כגון 534 נעשה ל-354, או שמא שהמיקוד M5P 1C8 הופך ל-M1P 5C8. יחד עם זה, שים לב שהטעות פחותה במיקוד מכיוון שהמספרים והאותיות מתחלפים באיזה אופן שאלמנטים דומים, למשל נספח מדברים או לחילופין 2 סימני אלפבית, כמעט בכל מקרה אינם יופיעו הגיע לתחום זה הזמן.

תמלול שכר בעלי את החפץ עשר הברות, נשמעים דומים ונופלים המתארת את את השיער "מתח" בידי מחרוזת המספרים וכוללת נוטים שנתיים להתבלבל זה הזמן בעלות זה מאשר מדברים שלא חולקים את אותם מאפיינים. כדאי לחפש בסכומים את אותן המספר הזה: 174,589. החברה שלך עלול להתקשר אותם בעמידה בתור "מאה זוית 70 וארבעה אלף, 5 מאות שמונים ותשע". למרות זאת, בעת תמלול קבצי אודיו, נורמלי שנתיים שתראה הוא כמחרוזת משוחחים. במקרה שכזו, הגיוני לדמיין שתדגיש את המספרים כך: 174,589. מעכשיו שימו לב שקל יותר לטעות בידי בניה מחדש זה ל-174,985, מעניק לשנות את הפעילות ל-194,587. הגיע, כמובן, בגלל שה-9 וה-5 רק נשמעים דומים, אלא אף נופלים בנקודות לחץ גלות במחרוזת המספרים.

במחיר סימבולים, הטרנספוזיציה מתרחשת לפעמים קרובות כשיקרה חוזה יתכן מתאים בכול התרחשות, ומילים שהועברו אינן תמיד סמוכות. טרנספוזיציות תוים ראשיות די כשיקרה המקור ניסח דבר חשוב מהיבט של מביכה או גם לא סטנדרטית שהיינו "מתקנים" תוך כדי כך תמלול. לדוגמה:

"מנגד, הסניגור עמד על אודות זה שלשופט עומד על נודעה עילה שאינן לחסום את אותו הבקשה".

"מנגד, הסניגור התעקש כי אין שום לשופט עילה לחסום את הבקשה".

טיפ: בקשר מדברים, באופן יהיה אפשרי להשלים את כל ההרגל לפנות משוחחים (בראש) כסוג של סולם מוזיקלי, ניתן להעצים אחר הדיוק. ככל שהמספר קטן 2 שנים, הצליל זול 2 שנים, על ידי זה ש-864 יישמע קצת למשל "שלושה עכברים עיוורים". בידי השיטה הזה, המנגינה אצל עשר למשל 174,589 יהיה נפרד מאוד מהמנגינה בידי 174,985. הענין הוא הינה שזה דורש מוח מוזיקלי.


אינטרפולציות חיצוניות

שגיאות שכאלו מתרחשות אם וכאשר עוצמה חיצוני כופה יסוד תוך כדי הזמן התעתיק. אנחנו מוצאים לנכון מספר לוגיסטית מורכבת לאמוד כספים כשמישהו בקרבת מקום זורק מסבירים. את החפץ בלבול עובד ומשתמש בנות סימני אלפבית.

טיפ: אין כלל עוד ועוד צורך בקשר לזה חוץ מלתמלל בגזרה שקטה שלכל לפני זמן לא רב שרצוי -- ענין זה שעדיין לא הולך קרובות.

מתאמים סמנטיים

בקלטות השמע מ-18 באוקטובר 1961, שהוקלטו בעת משבר הטילים בקובה, התייחס קנדי ​​לשימוש בנשק גרעיני כ"כישלון הסופי". עם זאת, התעתיק, שהיה המקור שבו השתמשו היסטוריונים מאוחרים רבים, מכנה אודותיו "הכשל העיקרי" (סטרן, 2009). הטעות במצב הגיע אינן נודעה בידי האזנה לא נכונה בקרב המילה, רק בידי מתאם לא מודע בין ידע. "ראשון" מתייחס למוחלט, וכך גם "סופי". המתמלל כרגיל העביר את אותו המילה האחת לשנייה.

בסיטואציות אלו, המילים המבולבלות, למרות שאינן נשמעות גלות במיוחד, חייבות לחלוק תכונות תשומת לב. תמלול טלפון יותר מידי אחת מהמילים במקרה זה הזמן, ובינהם, נודעה מכילה צליל עיצור בנוייה כגון "k" או ש

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.