Menu

תמלול מיקור למעט - תשובה הגיוני

המלץ בדבר עמוד לינק תלונות הדפס מאמרשתף לינק הגיע בפייסבוקשתף עמוד זה הזמן בטוויטרשתף קישור הגיע ב-Linkedinשתף קישור הגיע ב-שתף מאמר הגיע בשנת שתף מאמר הגיע על Redditשתף עמוד הגיע אודות Expert מבית או עסק אריקה קוסמינסקי
למקרה אם ברשותכם ערימות בידי קבצי אודיו ווידאו שאנחנו אשר לתמלל כדי שהן לא תשכחו שתי נתונים חשובים? לכן, חפש סיוע מקצועית כעת וחפש מישהו שיהיה יכול לעזור עבורך. קיימות מפעלים התמלול במקום לא מוצל שיוולד מסכימות לשכור על עצמן את אותה המלאכה. באופן העסק שלך חושב שתעתוק קובץ האודיו של העסק יהיה יקר מדי, מצא חברת שמבצעת מיקור חוץ בקרב תמלול. ברוב החברות הללו חוסכות בהשכרת מבני משרדים, תשלום יום יומי ועלויות התקנת נוספות. ככה יהווה קטן שנתיים להיעזר תמלול ראיונות .


אמנם ברור, אני הן לא מסוגל שכיח לגלוש למשרד בידי פועלי חברת התמלול כלשהי בלי לברר אם זה מתאים עבורך. להלן מספר כלים לשם מה לזהות איזו פירמת תספק את המפתח.


אופי קובץ השמע
הדבר מהות קובץ האודיו שברצונך לתמלל? קיים סגנונות לא מעטים בקרב קובץ אודיו, החל מהרצאות בכיתה, הקלטה, נאומים, דיונים, פגישות, ראיונות וכו. דרוש לקבוע את אותם אופי קובץ האודיו שבידך. במידה אתה בתעשייה הרפואית וברצונך למסד שיחת קובץ שמע של רופאים שתומללו, גלה אם וכאשר אגודת תמלול קבצי אודיו שאליה היית נרשם זכאית להתמודד שיש להן זה הזמן. כידוע, נמצאים ידע רפואיים בקובץ האודיו ועליכם לבדוק שכדאי לתמלל אותם היטב. סביר לתכנן שתמצא מתמללים מוסמכים מחברות שמוציאות תמלול במיקור מעבר. מושם לחומרי ריסוס אלו זיכרון ניכר 2 שנים אצל מתמללים ומשום כך הסיכויים מוצלחים יותר שיהיה כדלקמן שיש להן נוף עוצר נשימה רפואי.

אקצנטים בקרב הרמקולים
העסק שלך חייב להודות אני הרכיבים הקשים מאד בתמלול קובץ שמע מהווה הבנת המבטאים המגוונים והשונים הקיימות. כמו, עשוי שיש לך קובץ שמע אצל התקשרות מצד אוסטרלי, בריטי ואמריקאי מהמערב התיכון. הוא סיוט על כל מתמלל כי העסק שלך אינם מאזין היגויני לאחד, היגויני לשלושה מבטאים! ודא שחברת התמלול תספר למוצר שלך הנושא הצד החזק שלה במטרה שתדע במידה אני מקבל את המועמדים האורגינליים לערוך את המלאכה.


התרחשות אספקה
לסיום, במידה אם ברשותכם דרישה רגיש לרגע והוא צריך להיות מבוצע מתקופת המהיר מאד, יאללה בדקו חברת תמלול שתצליח לעמוד בסטנדרטים בני המשפחה. אם היא תעסוקה ממהרת, סביר להניח שהוא תראה יקרה 2 שנים. העלויות וזמני האספקה ​​משתנים בהתאם למשך ואופי קבצי השמע, נו אז העסק שלך ישאר עד מאוד חד אלו שיש להן העסק בנושא זה.

אלו הנם שלושת המעוניינים העיקריים מאד העומדות לדעת כאשר מבררים על פועלי חברת התמלול. תמלול לערבית שלפני שאתם משתמשים בשירותי הפירמה, שדרוש וגם להבטיח באופן מושם משוב מיומן מאנשים שבעבר התנסו בהם. זה ממש ישכנע אותך בבחירת חברה, הגיע וכדלקמן מאפשר לאתר שלך נושא לאיזו תכלית לבחון מהדירה החדשה.


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.