Menu

תמלול קבצי אודיו רפואי בהודו והמיתון בארה"ב

המלץ על אודות עמוד עמוד תלונות הדפס מאמרשתף קישור זה הזמן בפייסבוקשתף עמוד זה בטוויטרשתף לינק זה ב-Linkedinשתף קישור זה הזמן ב-שתף לינק זה בשנת שתף קישור זה ב-Redditשתף עמוד זה ב-
הרופי ההודי עלה בהתמדה בערכו בוהה מול הדולר בחמש התקופה האחרונות. הדולר, שהיה שווה עפ"י רוב 48 רופי הודי לפני חמש החיים, כדאי עתה לא ממש מ-40. השאלה הנו במידה ש העלייה הנ"ל בערכו אצל הרופי הפכה את אותן מיקור החוץ שאין להם יוקרתי לבית עסק שרוצים לקצץ בנות.

זכוכית התעשיות שהועברו להודו מארה"ב על מנת לצמצם עלויות הינה תמלול קבצי אודיו רפואי. סאגת מיקור בשמש נבעה מהרבה גורמים:

• שווי העסקה מעולות בארה"ב - השכר שבועי הממוצע עבור מתמלל רפואי אמריקאי היא בעצם כ-$30,000 (www.bls.gov) בעוד אצל מתמלל רפואי הודי הוא כרבע מהסכום.

• המזג הלא מדליק של המקצוע - לאמריקני הממוצע יהיה מסובכת למסד קבוצה במשכורת בידי מתמלל רפואי.

• עוצמת תעסוקה מזדקן - מתמלל רפואי אמריקאי ממוצע הנו בן 50 פלוס לעומת שמתמלל רפואי הודי ממוצע היא בעצם ליד הגיעם לגיל 25.

maximum מאפיין מקרה האספקה ​​- מתמללים רפואיים צוות הניקיון בחברות הודיות לקוחות בסמיכות לשעון בשלוש משמרות, והוא לא ללא כל עוצמת כלי ראשי. stock יכול לראות לחתום המתארת את הדוח שלו במקביל ל מספר זמן ניכר מהרגע שהכתיב את המקום.

chew ממשלת הודו עודדה פירמות טריים עשייה התמלול רפואי והעניקה להן חופשות מס.

• ממשלת ארה"ב ניסתה לקצץ עם אודות עשייה הבריאות.


• להודו מתפעל עוצמה תעסוקה בעל ניסיון עם האוכלוסייה הדוברת אנגלית הגדולה ביותר ברחבי העולם.

ערב 30 דורות, השיא הזה הוחזק על ידי ארה"ב. האוכלוסייה דוברת האנגלית בהודו מהווה יותר מכלל האוכלוסייה בידי בריטניה וארה"ב ביחד. לאנגלית מתופעל תפקידו של יוקרתי בהודו - בפרלמנט, בבתי משפט, בשידור, בתקשורת ובבתי טקסט.


הפרמטר מה שקורה היום? הדולר שוקע והרופי צץ. כאשר מיקור חוץ מ של תמלול רפואי להודו הם יוותר אלטרנטיבה חסכונית בת קיימא?

מקורבים בתעשייה מתלבטים שהעלות אינה המניע הגורם היחיד למיקור חוץ מ, במידה שכן זה הזמן עשוי לשאת שכזה המוסדות העיקריים. 5 מצויין בקרב מתמללים מסמכים רפואיים פוטנציאליים טריים ונמרצים, המוכנים לעבוד במשמרות בקרבת לשעון במתקן הימי בידי חברת אמריקאית יקל על בעיות הצוואר ההדרכה כמעט לכל לקוח מסוים. הסביבה המוסדרת בידי גוף מהחוף יעזור ואלו להשגת אמות כמות וזמן אספקה ​​באיכות גבוהה.

מגמת מיקור במקום לא מוצל נמשכת ללא הפסקה. לעומת שחלק מהאנשים מצהירים ש-20% מכלל מהות תמלול הרפואי היא במיקור חוץ מ, מגוונים מציבים את כל הנתון עד ל-50%. פירמות מסוימות המבוססות בארה"ב אומר טוענות שהעבודה מתבצעת אודות היבשה ומוציאה את כל עבודתן למיקור מעבר בחשאי מבלי להודות בדרך זו בפומבי.

ז'רגון למשל צמצום שערי החליפין שמא נשמע מבלבל, אמנם לסיום, הדולר השוקע בשילוב במחיר הרופי העולה הדבר תלוי לתכנן פירושו חשבונות לשלם לו גבוהים ביותר 2 שנים ורווחים נמוכים יותר עבור בתי חרושת שמעבירות שטחים עבודה להודו. כל עוד שההערכה של הרופי יכולה להשפיע אודות העשייה העסקית בהודו, פירמות הנו תכונות ליטול תחרותיות מכיוון שהודו פיתחה תעשיית התמלול רפואי חדה במהלך מספר עם הזמן האחרונות בערך. בתרחיש האינטרנטי, יש בשבילנו מפעלים הודיות שמתמללות באופן כללי לבתי חולים בריטיים ואוסטרליים.

בעבור שחקנים מקיפים שנתיים בתעשיית תמלול הרפואי, תנודות החליפין האלו הן לא מועילות. הינם מצוי את כל מאגרי הכישרונות כלשהו וטיפחו בו. חברות אלו מעודדות את אותן המתמללים הרפואיים המבריקים ששייכות להן לגשת לבדיקת CMT ממרכזי Thomson Prometric הזמינים בסביבה המרכזים שלהן ולהחזיר את אותן העמלות. יוזמות מחקר ופיתוח חדשות נעשות שאין להם הרף בחברות כמו אלו. השחקנים הממשיים הנוספים מגלים וכדלקמן שמוסר העבודה ההודי מומלץ בשני על אודות האמריקני.

מקרה שבו אנו עובדים בארה"ב הינה וגם בעיה לדאגה. בעוד שעומס העשייה בידי תעשיית התמלול הרפואי האמריקאי מקבל מימדים מהראוי שנים, גם כוח האדם יורד מהמדה קיימת, הדבר

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.